dinsdag 8 september 2015

Nog eens een Theo

Aangezien de vorige versie van het Theo-hemdje van Zonen 09 een beetje nipt aan het worden is maakte ik deze keer een maatje groter. Een 104 al voor een stoere kerel van nog geen 21 maanden :o ...


En jawel hoor, het past! Hij is natuurlijk niet van de slaksten :-p ( model had wel niet zoveel zin in poseren voor de foto :p )



Vorige keer maakte ik gewoon de basisversie, allemaal in dezelfde stof en een pasteltje er achteraan tussen. De foto kan je nog zien in mijn eerste blogpost. Deze keer wou ik eens iets anders doen. Toen ik bij Veritas de dino-stof zag liggen zag ik er meteen een Theo in, en aangezien de stofjes net in promotie stonden toen kon ik dat goch niet laten liggen he. De groene stof heb ik toen ook gekocht, lag ernaast en paste er perfect bij. Ik maakte rode hoekjes bij het model, al heb ik mij hier en daar vergist in de plaatsing daarvan, maar dat stoort mij nu persoonlijk niet :p

Zakje en rugpand deed ik in dezelfde kleur dan het beleg, met nog een extra paspel op de schouders. Het zakje is naar mijn gevoel wel niet goed gelukt, maar ik had hem al eens losgetornd, dus durfde er niet meer teveel aankomen uit schrik de stof kapot te doen. Ach ja, het zal wel gaan :-)







En nog 1tje om af te sluiten:


1 opmerking: